Życzenia owocnej nauki od Profi-Lingua

Październik to początek roku akademickiego i okres wzmożonej aktywności szkół językowych związany z naborem na kursy. Szkoły prześcigają się w pomysłach na uatrakcyjnienie swoich kampanii reklamowych, aby wyróżnić się na tle innych.

Na ulicach miast rozdawanych jest mnóstwo ulotek, w których promują swoje oferty.  Ta sprawdzona od wielu lat forma reklamy jednak nie zawsze jest atrakcyjna dla odbiorców.

Od kilkunastu dni na ulicach Lublina można zauważyć młode osoby rozdające ulotki, ale nie tylko. Przechodnie wraz z folderem reklamowym dostają dorodne jabłko. W taki niekonwencjonalny sposób swoje kursy reklamuje Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua. Podczas happeningu na ulicach miasta w ciągu kilku tygodni zamierza rozdać kilka ton jabłek. Wszystkim, którzy mają apetyt na wiedzę szkoła życzy owocnej nauki. Akcja ma na celu zachęcenie mieszkańców miasta i studentów lubelskich uczelni do rozwijania umiejętności językowych.

Chcemy wywołać pozytywne skojarzenia z naszą szkołą. Osoby odbierające jabłko początkowo reagują zdziwieniem, ale później uśmiechają się i o to właśnie nam chodzi. O pokazanie, że akcja promocyjna może dla wszystkich oznaczać dobrą zabawę. Cieszy nas uśmiech wywołany na twarzy każdej osoby, która dostaje jabłko. Przy okazji zachęcamy do poszerzania znajomości języków obcych - komentuje Tomasz Olszewski, dyrektor SJO Profi-Lingua w Lublinie. - Nasza akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem. W ciągu godziny rozdajemy blisko 150 kg bardzo smacznej odmiany jabłek - James Grieve, czyli około 750 sztuk – dodaje.


ostatnia zmiana: 2008-10-16
Komentarze
 
Polityka Prywatności