Pomysły na naukę języka

Znajdź nas na   
Z modą na języki jest jak w kalejdoskopie, mimo że w naszym regionie moda na włoski czy hiszpański przeżywa wciąż renesans, rozpoczyna się nowa - na język rosyjski.
Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi.
Ile razy drętwiałeś na myśl o publicznym wystąpieniu? Czy kiedykolwiek zostałeś oceniony niżej, bo stres nie pozwolił ci na swobodę wypowiedzi? Czujesz wewnętrzne spięcie na myśl o kolejnym ustnym egzaminie?
Październik to początek roku akademickiego i okres wzmożonej aktywności szkół językowych związany z naborem na kursy. Szkoły prześcigają się w pomysłach na uatrakcyjnienie swoich kampanii reklamowych, aby wyróżnić się na tle innych.
Tylko teraz możesz skorzystać z wyjątkowo optymistycznej promocji i kupić kurs za pół ceny! Zapisując się na kurs z tej promocji, otrzymasz 50% rabatu. Dla optymistów szklanka jest zawsze do połowy pełna. Zatem zapełnij swoją do połowy, resztą my się zajmiemy!
Osoby chcące uczyć się języków obcych mogą wybierać spośród szerokiej gamy ofert szkół językowych działających na polskim rynku. Ogólnopolskie szkoły kuszą słuchaczy bonusami i rabatami.
Istnieje duża różnica między certyfikatem Telc a naszym Państwowym Certyfikatem Federacji Rosyjskiej.
Direct English to nowy sposób na szybką naukę języka angielskiego oparty na Metodzie Bezpośredniej, czym przypomina dość mocno rozpowszechnioną na polskim rynku Metodę Callana.
Weź udział w konkursie i wygraj nawet miesięczny kurs językowy w wybranym kraju (Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Rosja).
Angielski jest nadal najbardziej popularny wśród Polaków uczących się języków obcych. W pierwszych 8 miesiącach 2008 roku wybrała go połowa osób, które w tym czasie uczyły się języków.
PASE – Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych obchodzi w tym roku 15-lecie działalności. Stowarzyszenie zrzesza szkoły językowe, które przeszły rygorystyczne inspekcje zapewniają wysoki poziom oferowanych usług szkoleniowych.
Angielski jest nadal najbardziej popularny wśród Polaków uczących się języków obcych. W pierwszych 8 miesiącach 2008 roku wybrała go połowa osób, które w tym czasie uczyły się języków. Angielski jest niemal 5 razy bardziej popularny od, drugiego w zestawieniu, języka niemieckiego oraz 8 razy niż, trzeci w kolejce, włoski.
Za włączeniem nauczycielskich kolegiów języków obcych do systemu szkolnictwa wyższego opowiedział się na posiedzeniu Sejmu podsekretarz stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej (MEN) Zbigniew Marciniak.
Języki, języki, i jeszcze raz języki – tą mantrę powtarzaną przez specjalistów rynku pracy zna dziś chyba każdy student. W obecnych czasach, chcąc myśleć o dobrej pracy i wysokich zarobkach, nie można zapomnieć o znajomości języków obcych.
Nie od dziś wiadomo, że inwestycja w języki obce jest opłacalna. Coraz więcej szkół oferuje szeroki wybór profesjonalnych kursów językowych skierowanych do konkretnych odbiorców: uczniów, prawników, biznesmenów, a nawet wojskowych.
Stanie w korkach, czekanie w kolejkach, jazda pociągiem to tylko kilka czynności, przez które każdego dnia tracimy przynajmniej kilkadziesiąt minut. W skali roku marnujemy w ten sposób od kilku do kilkunastu dni. Okazuje się jednak, że możemy ten czas wykorzystać efektywnie.
Co roku, głównie na początku i w połowie roku szkolnego, rodzice, studenci oraz wszyscy Ci, którzy chcą się uczyć języków obcych stają przed trudnym wyborem szkoły językowej. Sztuką jest, bowiem znaleźć taką, która oferuje najwyższe standardy opieki i przygotowuje merytoryczne.
Globalizacja oraz umiędzynarodowienie rynków wymusiły na przedsiębiorstwach konieczność inwestycji w szkolenia językowe pracowników. Język angielski stał się niezbędnym narzędziem pracy praktycznie we wszystkich firmach w Polsce.
Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua po raz kolejny została wyróżniona Złotym Godłem „Laur Klienta”. Już czwarty raz z rzędu klienci zdecydowali o przyznaniu jej nagrody w kategorii szkół językowych.
Nie dla wszystkich wakacje to tylko czas odpoczynku i lenistwa. Coraz więcej osób poświęca je na doskonalenie swoich umiejętności lingwistycznych. Najbardziej ambitni w dwa miesiące przyswajają materiał rocznego kursu językowego.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy

Studencka Marka

odpowiedz na wszystkie pytania



W ciągu ostatnich 30 dni zagłosowano (przeliczam) razy w naszych ankietach
Polityka Prywatności