Grupa StudentNews.pl Sp. z o.o. i jej partnerzy używają plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji m.in. usług statystycznych i reklamowych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [ZAMKNIJ]
Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa Archibald Centrum Języka Angielskiego w humorystyczny sposób wykorzystuje archiwalne fotografie z lat dwudziestych.
W kampanii, która potrwa do połowy lutego, zostanie wykorzystana większość kanałów komunikacyjnych, m.in.: prasa, internet, ulotki i reklama zewnętrzna.
Pomysł kreatywny utrzymany jest w konwencji nostalgiczno-humorystycznej, a kluczowe komunikaty podkreślają główne atuty Archibalda, takie jak: jakość potwierdzoną prestiżowymi certyfikatami, małe grupy, profesjonalnie wyszkolonych lektorów, czy precyzyjną ocenę poziomu zaawansowania - podkreśla Małgorzata Awdziejczyk, Dyrektor Zarządzająca Archibalda.
Kampania reklamowa Archibalda, przygotowana przez agencję Lapart, skierowana jest do kilku grup docelowych. Oprócz kampanii ogólnej, Archibald zdecydował się na osobny przekaz skierowany do środowisk biznesowych oraz do młodzieży i studentów.
Kampania ma charakter informacyjny i wizerunkowy, przedstawia aktualną ofertę Archibalda oraz najciekawsze promocje dla słuchaczy, takie jak: - 2 tygodnie angielskiego bez opłat dla nowych słuchaczy - kursy angielskiego dla początkujących za 0 zł - zniżka dla studentów do 200 zł na dowolny kurs Dodatkowo, wszystkie osoby, chcące kontynuować naukę w Archibaldzie, które do 24 stycznia zapiszą się na kurs, otrzymają podwójne zaproszenia na dowolny seans w kinie Atlantic.
Więcej informacji o kampanii i promocjach pod adresem www.archibald.pl